Suomi Finland

You don't speak english too good? Wanna chit-chat with people from your country, in your language? It's the place for you!
Post Reply
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, Mullakin on nyt aivot narikassa, kun tuli valvottua johonkin puoli yhteen asti viime yönä pelattuani Pokémon Blackia. *köhköh* Ajattelin tosin katsoa tänään alkavaa Grimmiä, joka tosin tulee vasta klo 22. Jos olen ihan väsynyt, niin taidan pistää ajastimelle kyseisen ohjelman ja katsoa sen sitten myöhemmin. Mainoksen perusteella vaikuttaisi mielenkiintoiselta sarjalta.

Aifukola, Noi uudet aloituspokémonit ovat ihania, vaihteeksi vähän erilaisia Pokémoneja startereiksi. :) Harmi, että pelit tulevat Nintendo 3DS:lle eikä mulla ole semmosta. Enkä tiedä, viitsiikö ostaa N3DS-laitetta pelkästään noiden kahden Pokémon-pelin takia. :(
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Ja minä kun aioin rajoittaa tietokoneella oloani... Ei onnistunut ainakaan tänään.

Homhom haluan tietää lisää uusia pokemoneja. Nykyisten tietojen perusteella ostan X version ja aloituspokemoniksi valitsen Fennekinin.

Uaah oon ihan innoissani kun kattelen peruukkeja joita tilailen mahdollisia cossejani varten. Ainut sit vaan on että tuleeko loppucosseista yhtä hienoja kun kuvittelen ja uskallanko loppujen lopuksi ees pistää niitä päälle. Ja nyt jo tosiaan kannattaa alkaa murehtimaan kesän Animeconista mutta aaaaaaaaah odotan niin innolla. Ajattelin ottaa lapseni mukaan kun se vielä on niin pieni ettei juoksentele ympäri paikkoja ja äidin raahaan ainakin Kuopioon että voin lapsen sille viedä jos en koko ajan jaksa ahahah olempas ovela. Ja teen sillekkin jonkun pienen cossin, iih en pysy pöksyissäni tätä söpöyden määrää pääkoppani sisällä joo... Mutta yyh ettekös meinaakkin tänä kesänä Animeconiin huahahaha? :D

Joo. Rauhoitun. Rauhoitun toki. Tilaan vain nämä peruukit ja hipsin nukkumaan...
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

DA:ssa tuli vastaan nuo uudet aloituspokemonit ja luulin aluksi että ihan fakemoneja ovat, mutta sen verran monesta tuutista löytys ja tajusin että perkules joko taas tulee uusia pöykkemönejä~ O.o

Flaronet, Oli tarkoitus tuo Grimm tosiaan nauhoittaa, mutta tulikin sitten vahdattua... Kahteentoista meni taas ennen kuin pääsin sänkyyn asti~ <.<

Aifukola, Häpeäkseni tunnustan etten conissa ole vielä koskaan käynyt, joten olishan se mukavaa Animeconiin hipsiä, mutta raha on ongelmana kuten tähänkin asti~ XD

Agh! Taidan hipsiä matikan tunnille~
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Aifukola, Oon suunnitellut meneväni taas pitkästä aikaa johonkin coniin. Olin ajatellut meneväni Desucon Frostbiteen, mutta saa nähdä, tuleeko siitä mitään. XD Animeconissa en ole käynyt pitkään aikaan, mutta en tiedä vielä, pääsenkö tulemaan sinne tänä vuonna. Olisi taas kiva käydä. <3 Valinnan vaikeutta. X3

Zoka, Jaksoin itse kattoa Grimmin kokonaan telkkarista ilman, että tarvitsi laittaa ajastimelle. Menin sitten suoraan nukkumaan, kun väsytti sen verran. XD Oli kyllä sen verran hyvä ekan jakson perusteella, että voisin katsoa jatkossakin Grimmiä. :) Toivottavasti en jatkossa ala vahingossakaan selittämään mitään Grimmin veljeksistä saati Grimmin saduista "Grimm"-sarjasta puhuttaessa, vaikka sarja onkin tehty Grimmin satujen pohjalta. :'D
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Ihmeessä yrittäkää Animeconiin! Om nom ite oon käyny nyt kolmessa conissa ja ehkä melkein uskallan cossin nyt seuraavaan tehdä jos oikein rohkeaksi heittäydyn. Teen sen enivei mutten ehkä laita päälle. Eniten kaikesta odotan ehkä FFFightia ja jos olis Pokemonkorttiturnaus niin haluaisin pelaamaan. Ja olisi joskus kiva vaikka uusia kavereita saada mutta koska olen ujo enkä uskalla puhua kenellekkään torjutuksi tulemisen pelossa niin olen sitten yksin. :I En voi muuta sanoa kuin:
Image
Muutenkin tämä minä.

En katsonut Grimmiä kun telkkari on vähän boikotissa :C Ehkä jossain välissä kolmen vuoden päästä kuhan kerkeää vois netistä katsoa... Mutta nyt kun on miljoona muutakin sarjaa listalla ja koneajan vähennys ja voi herranjestas ehkä vaan alan olemaan koneella 247 niin joskus to watch list lyhenis. :I
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Aifukola wrote:Ja olisi joskus kiva vaikka uusia kavereita saada mutta koska olen ujo enkä uskalla puhua kenellekkään torjutuksi tulemisen pelossa niin olen sitten yksin. :I En voi muuta sanoa kuin:
Image
Muutenkin tämä minä.
Niin perkeleen totta munkin kohdallani~ XD ...Paitsi etten kyllä turhan paljon valita~
Spoiler for Tämä sopii meikälle kuin nyrkki naamaan!:
Image
Tällä viikolla ei oikein ole mennyt putkeen~ Rakas mp3-soittimeni sekosi eikä suostu enää toimimaan! D8 Jospa tappelen sen kanssa loppuviikon ja jos ei vieläkään laite toimi niin rupean sitten kattelemaan uutta~ :I
Linkkakorttini kieltäytyy toimimasta (Pikkulinkassa pienemmän laitteen kanssa kyllä pelittää, muttei sitten ysin ja kolmen autoissa.) Pitänee käydä näyttämässä sitä Matkahuollossa koulun jälkeen~ =d
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Yritän tulla Animeconiin, mutta en lupaa mitään. :D Oon mäkin vähän ujo, varsinkin jos pitäs mennä juttelee tai jotain, mutta tutun kanssa uskallan paremmin (kaiketi siksi, että mukana on tuttua seuraa, niin osaa olla rennompi) ja muutenkin olen tuppisuuna enkä paljoa puhu, mutta kyllä se siitä sitten, kun vähän paremmin tutustuu toiseen. :)

Mulla ei ole ollut MP3-soitinta yli vuoteen, kun edellinen jostain syystä sanoi sopimuksensa irti eikä jostain syystä suostunut latautumaan, kun siinä oli akku lopussa ja yritin ladata sitä kannettavallani. D: Koneessa tuskin oli mitään vikaa, koska aikaisemmin MP3-soitin on ladannut akun moitteettomasti. On ollut tarkoitus hankkia uusi, mutta en ole vielä ehtinyt hankkia uutta. :)
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Mä oon ollut nyt viikon ilman mp3:stani ja on pieni ihme että olen kestänyt näinkin kauan~ Se pieni laite oli mulle henki ja elämä hemmetti~ XD
Mikään tietokonekaan ei tunnista mokomaa kapulaa... <.<

Linkkakortissani ei matkahuollon tädin mukaan ollut mitään vikaa... O.o Eikä kellään muulla ole tietääkseni ollut ongelmia korttiensa kanssa joten nyt en oikein tajua missä mättää~ >.< Päätin kuitenkin nyt matkustella vain kasin ja neljän autoilla kun niissä kerran toimii~ :I Eikä typerää odottelua synny kuin torstaisin ja perjantaisin, ei paha nakki~
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Mulla ei ees oo mp3 tai vastaavaa. Kerran oli muttei siitä ollu hirveesti hupia. Kuuntelen radioo ja nettiä niin siinä on ihan tarpeeksi musiikkia. Vaikka todellakin nautin musiikista. Ärsyttää vaan että kun tulee uusia hyviä kappaleita niin niitä sit ei jaksa lisätä ym. Oon laiska.

HALUAN OPPIA PIIRTÄMÄÄN. Okei, en oo kovin huono piirtämään, mutta haluan piirtää sellasella tasolla että kaikki on ihan ihmeissään. Kunnianhimoista ehkä mutta yyh. Ja siitä huolimatta en harjoittele koska olen niin huono että ärsyttää piirtää. :I

Tumblr on jotain ihan parasta ikinä miks en oo ollu siellä jo miljoonaa vuotta? Koneeni on täynnä giffejä joita sieltä tallentelen koska ne on ihania. Piste.

Okei on vähän tuo tietokoneen rajoitus jäänyt... Aloitan vaikka ensi viikolla uudestaan... Ja vaikka vietän niin paljon aikaa koneella en saa katottua niitä miljoonia sarjoja joita on tarkoitus. :I

Sain uudenvuodenlupauslistan valmiiksi. Pitkä lista, taidan vaihtaa osan tavoitteiksi, en lupauksiksi. Lista alkaa jotenki: opettele piirtämään, syö enemmän, ole rikas, ym.... Mahtavaa. Lisäksi listalta löytyy: katso enemmän animea, tee cosplay, osta puuttuvat narutot, ym....

Aah haluan tehdä sitä cossia mutta tarvitsen kankaita. Ehkä kannattas esim. suunnitella minkälaisia osia siihen tarvin mutta olen niin kärsimätön että haluan kaiken nyt heti enkä kohta.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Mä en voisi elää ilman mp3:sta~ En kyllä kestä toista viikkoa~ >.< Pitänee kattella josko läytäisin uuden suhteellisen halvalla~ :I
Aifukola wrote:Okei on vähän tuo tietokoneen rajoitus jäänyt... Aloitan vaikka ensi viikolla uudestaan... Ja vaikka vietän niin paljon aikaa koneella en saa katottua niitä miljoonia sarjoja joita on tarkoitus. :I
Just näin munkin kohdallani~ Tänäkään viikonloppuna en saanut katsottua yhtäkään jaksoa Supernaturalia! *Gasp* Sons of Anarchya tuli kyllä vahdattua parisen jaksoa... vahtasin myös sitten Thorin ja Avengersin~ Olivat sata kertaa parempia kuin olin kuvitellut! 83 Lokiiiiiiiih~!!! >w<
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Eääh ehkä liian monta fandomia kun en oikein mistään saa mitään irti täytyy rauhoittua ja keskittyä yhteen. Mutta kun haluan kaikkiiiiiiiin. :(

Jee tänään tuli postissa kolme peruukkia wooh peruukit sitten on ihania. Toivottavasti ne ei vaan mee ihan solmuun ja rumiksi mutta nyt ne vielä on nättejä. Ja tartten niitä mun cosseihin joita mulla ei vielä oo mutta joo.

Miksi aina käy niin että kun näen tumblrissa kun ihmiset fanittaa jotain ja postaa niistä koko ajan hauskoja kivoja juttuja niin sitten haluan itekki siihen fandomiin. :I
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Aifukola, Fandomeiden kohdalla meikällä aivan sama tilanne. Koko ajan tulee sieltä sun täältä uusia muiden vaikutuksesta ja jokaiseen pitäis päästä~ XD
Mutta tällä hetkellä kyllä surffailen vakaasti Avengersin parissa~ X3
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Piti kirjoittaa jo aikoja sitten tänne, mutta se vähän jäi.... *köhköh* Mutta hengissä ollaan, tosin hieman väsyttää, kun on pikkasen univelkaa. Nimittäin en ole vielä saanut unirytmiä ihan ajan tasalle ja kun on saanut parina aamuna laittanut herätyksen jo seitsemäksi, niin sisäinen kello käskeekin herätä jo kuudelta, kun olen viime viikolla muutamana aamuna herännyt kuudelta, että ehtii tekemään kaikki mahdolliset rutiinit ja ehtii varttia yli kahdeksaksi kouluun.

Zoka, Aattelinkin muuten sun kattoneen Avengersin, kun sulla näkyy olevan ainakin allekirjoituksessa kuva Lokista sekä nähtävästi myös avana. Hieno leffa. Thoria en ole vielä nähnyt, pitänee kai sekin vuokrata.

Sain just katsottua kirjastosta lainaamani DVD:n nimeltä Haudatkaa sydämeni Wounded Kneehen. Leffa ajoittuu 1800-luvulle niihin aikoihin, kun intiaaneja alettiin rahdata reservaatteihin. Oli lähellä, etten alkanut itkemään melko loppuvaiheessa, kun muita intiaaneja alettiin ampua ja intiaanipäällikkö Istuva Härkä ammuttiin. TT^TT :cry: Meikäläinen onpi intiaanien puolella, koska he ovat alkuperäisia amerikkalaisia ja asuivat Amerikassa kauan ennen kuin valkoiset tulivat.

Aion katsoa telkasta Rantavahdit ja Poliisit, jonka jälkeen menen nukkumaan...
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

Eheee nyt oon varmaan viikon vaan katellu animea ja pistin myanimelistinki pystyyn niin pysympähän vähän itekki perillä miten paljon oon kattonu. Tässä hyvää vauhtia otakuksi näköjään kun ei mulla oikein muutakaan elämää tällä hetkellä oo...

Haah mutta leivoimpas aamupalaksi toscakakkua. Naminamnam. Vois leipoo vaikka useammin koska tykkään siitä mutta aina vaan laiskuus iskee.

Oon vähän alkanu miettimään että annan varmaan ittestäni ihan sekopään kuvan ja ettei ihmekkään kun mulla ei oo kavereita, mutta silti se varmaan enemmälti johtuu siitä että en ikinä puhu kellekkään mitään kun en osaa. Ja sainpas vastikään tietää että veljelläni on ihan sama ongelma. Se ei tosin poista sitä ongelmaa. Yksinäisyydessäni vellon mutta entäpäs sitten, onhan minulla anime hehehe.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Aifukola, Et sinä miusta vaikuta mitenkään sekopäiseltä. D: Ainakaan tuon meidän keskustelumme pohjalta, mitä ollaan täällä juteltu.
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Aifukola, Jeps, ihan tervejärkiseltä vaikutat~ XD

Flaronet, Thor kannattaa tosiaan katsoa, Avengersissa on niin paljon enemmän järkeä kun on pohjatiedot kohillaan~ :3

Kohta kaks viikkoa olen kipeäna ollut ja koulustakin on tullut oltua melkoisesti poissa... Olen niin kusessa matikan ja kemian kanssa... <.<
Mutta juu, Täysi-ikäinen olen nyt sitten... Ja synttäritkin vietin läksyjä tehden ja sohvalla istuen mitään syömättä~ :I
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, Sylin täydeltä onnea siullekin. :D Juu, on ollut tarkoitus katsoa muut leffat jossain vaiheessa. On käynyt mielessä, että voisin ostaa sen DVD-boxin, jossa on just Avengersin lisäksi molemmat Iron manit, Hulk, Thor ja Captain America. Mutta muuten ainakin Loki ja Thor ovat ennestään tuttuja, kun on tullut luettua tuota mytologiaa. Tykästyin jo silloin Lokiin, en tiedä miksi. XDD
User avatar
Aifukola
Posts: 176
Joined: January 13th, 2010, 5:01 am

Re: Suomi Finland

Post by Aifukola »

No ehkä olen sitten jollain tasolla normaali...

Zoka, Onnea onnea. Minunkin 18-vuotis synttärit meni ihan juhlimatta liekkö jotain leffaa illalla sitten kattelin... Ja nyt 20-vuotis synttärit en ees muista koska en kokenut sitä mitenkään erikoisena päivänä.

Ööh huomasin tässä etten osaa siivota. Jos tavaroille ei ole oikeaa paikkaa niin en osaa siirtää niitä. Että huoneen siivouksesta tulee ilmeisesti joku ikuisuusprojekti kun ei ole esim. kirjahyllyä...

Ehee on nälkä. Ehkä pitäisi syödä jotain muutakin kuin tomusokeria hehehee, mutta en vaan jaksais mitään väsäillä... Laiskuuden multihuipentuma. No meen kai kohta jotain leipää laittamaan.

Äiti vaan jaksaa koko ajan muistuttaa että en kohta enää voi olla näin paljoa koneella kun lapsi lähtee liikkumaan mutta kylLÄ MINÄ SEN TIEDÄN. Äh ärsyttää koko ajan kuulla samasta asiasta ja entä sitten vaikka nyt olen koneella kun kerran voin olla.
◓︵ ヽ(`□´)ノ ︵◓
✨ My Trade Station ✨
User avatar
Zoka
Posts: 1788
Joined: September 25th, 2011, 11:22 am
Location: The Badass Finland~ >3

Re: Suomi Finland

Post by Zoka »

Kiitos kiitos~ C:

Flaronet, Tuo DVD-boksi on tullut ostettua ja pitää sanoa että kyllä se sen arvonen oli, eikä se hieman yli 7 euroa per leffa ole paha hinta~ :3
Tuota mytologiaa on kanssa tullut hieman lueskeltua kun jossain tuli Sleipniristä puhe ja minen tiennyt mikä perhana se oli hevosiaan~ :I

Aifukola, Huoli pois, en minäkään osaa siivota! >3 ...Huone on kamala romukuoppa, hyvä kun kulkemaan mahtuu~ X,D
Onkos tomusokeri muuten hyvää~? O.o

...Äidit ne aina jaksaa hokea samoja asioita jatkuvalla syötöllä. (Välillä syystäkin)
User avatar
Flaronet
Posts: 383
Joined: June 21st, 2010, 6:53 pm
Location: Finland
Contact:

Re: Suomi Finland

Post by Flaronet »

Zoka, Pitänee ostaa se DVD-boxi jossain vaiheessa, ellen sitten saa sitä synttärilahjaksi sitä ennen. :'D

Aifukola, Mulla taas tuppaa kertymään pöydille tavaraa, siitäkin huolimatta että olen asunut omassa kämpässäni jo vähän päälle vuoden. XD Pitäs vaan järkätä ne tavarat jonnekin, mutta kun joko ei jaksa tai sitten siirtää asiaa seuraavaksi päiväksi jne. XD

Äidit ovat äitejä, ei niistä mihinkään pääse. :D

Tuli nyt viime viikonloppuna ostettua uusi digikamera ja vieläpä Nikonin, kun oli Anttilassa tarjouksessa. Koska täällä Järvenpäässä ei ole Anttilaa ja lähin oli Keravalla, niin pitihän sitä raahautua Keravalle asti hankkimaan se kamera. Ei maksanut kuin 69,95 € (alkuperäinen hinta oli 119,90 €). :)
Post Reply